Skocz do zawartości

marcelek197

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Nowicjusz

O marcelek197

  • Tytuł
    Kreatywny

Informacje

  • Imię
    kuba
  • Lokalizacja
    warszawa

Kontakt

  • Steam
    marcelek197
  • Discord
    Thx BomBel #2501

Ostatnie wizyty

161 wyświetleń profilu
  1. Katarzyna Laluna Alexander Dawid Malczyński Alan Alanik Kwieciński Adam Aj Josef Krystian Krycha Wilczak Norman Parke Agata Fagata Fąk Marcin Xayoo Majkut Tomasz Gimper Działowy Osoby wygrane
  2. + Aktywność + Często w CT + Ogarnia - Wiek - Podanie Jestem na tak
  3. marcelek197

    ✘ odrzucone zaufany

    Jest troche Boomerowaty ale da się przeżyć, ogarnia, nie ma kija w dupie. Na ✅
  4. jestem na Tak +ogarnia +wchodzi do ct - lubi anime
  5. Jestem na tak -ogarnia -często wchodzi do ct -często gra na JB
  6. na tak -w miarę ogarnia - tak trochę mało godzin
  7. Na nie -toxic -toxic -toxic -masz chyba najwięcej kar na discordzie w historii aeliosa -nie potrafisz utrzymać nawet podstaw kultury osobistej -mojego kota ciężej sprowokować do zabawy niż ciebie do wyzywania ludzi -zamiast nie wyzywać ludzi wolisz cały czas każdego wyzywać i później prosisz o unmute, a jak to nie wyjdzie to kupujesz unmute i dalej robisz to samo XD pożyczam i jeszcze zmieniam dlatego ze pisze po ludziach po glosy nawet do mnie
  8. Na tak +Wiek +ogarnia dc dzienki kamien
  9. na nie -strasznie mały staż na serwerze (niecałe 2tyg to jednak bardzo, bardzo mało xd) -czasem toxic z tego co zauważyłem -braki w znajomości regulaminu +często wchodzi do CT jak nie ma kto wejść +pomocna Pożyczam
  10. jednak na tak -ogarnia -poznałem go trochę bardziej i jest spoko + Aktywnosść w CT. + Za zasady prowadzenia i ogólne zasady JB.
  11. jestem na tak - ogarnia -nie wyzywa -spoko ziomek
  12. Zdecydowanie na TAK + Aktywny + Pomocny + Ogarnia CT + Pomocny jeszcze raz + Mocna psycha
  13. Jestem na nie -wyzywa kogoś bo jest młody, a sam ma 16 lat i sra w nachy -Szerokopojęty toxic (międzyinnymi sytuacja z szejkiem) -Posiadacz nieaktywnego już permabana. -upierdliwy po sam czubek brzucha ludwika -chce się zmienić, bo chce dostać range -doszło już w chuj adminów i zaraz będzie kolejny, a wyjątki robi się w skrajnych przypadkach, gdy osoba na to zasługuje
  14. połowicznie +starz +zna regulamin -trochę za głośna -obraża czasami Ale jak bym miał pisać to na tak ale bardzo połowicznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...