Skocz do zawartości

Siemka

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, jestem Adrian. Mam 21 lat i gram u was od niedawna 😄 Na co dzień pracuję i studiuję elektrotechnikę na Politechnice. Jestem ze słynnej stolicy Wielkopolski jaką jest Poznań czyli miasto doznań. Lubię grać w gry komputerowe, znam się na informatyce, mechatronice, elektryce, elektronice. W CS gram dla zabicia czasu i dla zabawy od 2009 roku. Moim pierwszym CS był 1.6 a później CS:GO. Gram też w LoLa i Metina. Jak ktoś jest z Poznania to chętnie wyjdę na piwko, żeby się poznać 😁😜

Jeszcze raz siemka 👋

• Lubię to! 1
Odnośnik do odpowiedzi

siema kiedy piwo 

studentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwostudentpiwo

Visit GameTracker.com for the latest game server information!

Odnośnik do odpowiedzi
18 godzin temu, magmusiek napisał:

Cześć! Czemu Nikoś skoro Adrian? 🤔

Ogólnie bardzo interesuję się tematyką gangsterów polskich jak i zagranicznych. Słucham różnych historii o mafiach i grupach przestępczych na świecie. I najbardziej spodobała mi się sylwetka Nikodema Skotarczaka ps. "Nikoś" 😄 

Odnośnik do odpowiedzi
5 godzin temu, Ludwikun napisał:

siema kiedy piwo