Nikoś 29 Napisano 22 Sierpnia 2022 Share Napisano 22 Sierpnia 2022 Siemka, jestem Adrian. Mam 21 lat i gram u was od niedawna Na co dzień pracuję i studiuję elektrotechnikę na Politechnice. Jestem ze słynnej stolicy Wielkopolski jaką jest Poznań czyli miasto doznań. Lubię grać w gry komputerowe, znam się na informatyce, mechatronice, elektryce, elektronice. W CS gram dla zabicia czasu i dla zabawy od 2009 roku. Moim pierwszym CS był 1.6 a później CS:GO. Gram też w LoLa i Metina. Jak ktoś jest z Poznania to chętnie wyjdę na piwko, żeby się poznać Jeszcze raz siemka 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nie Płaczemy 87 Napisano 22 Sierpnia 2022 Share Napisano 22 Sierpnia 2022 Siemano Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zarząd Blejzuu 586 Napisano 22 Sierpnia 2022 Zarząd Share Napisano 22 Sierpnia 2022 Witam serdecznie gracza! Cytuj if SuchyCry then if BlejzuuIsDegraded then SerwerUpada end Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magmusiek 214 Napisano 23 Sierpnia 2022 Share Napisano 23 Sierpnia 2022 Cześć! Czemu Nikoś skoro Adrian? Cytuj Autor słynnego cytatu: "czoło kraty, Meep garbaty" Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KatioN 117 Napisano 23 Sierpnia 2022 Share Napisano 23 Sierpnia 2022 Siemka Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach