Zarząd Blejzuu 588 Napisano 24 Września 2022 Zarząd Share Napisano 24 Września 2022 REGULAMIN FORUM I :: Rejestracja 1.0 Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum w przeciwnym wypadku wszystkie konta użytkownika będą zablokowane. 1.1 Każdy zarejestrowany użytkownik ma obowiązek przestrzegać regulaminu panującego na forum, ponieważ rejestracja jest równoznaczna z przeczytaniem oraz zaakceptowaniem owego regulaminu. 1.2 Wszystkie treści znajdujące się na stronie, są własnością: https://forum.aelios.pl 1.3 Pamiętaj, że nieznajomość regulaminu, nie zwalnia Cię z przestrzegania go. 1.4 Wszelkie kwestie, które nie zostały poruszone w regulaminie zostaną rozpatrzone indywidualnie przez Administrację. 1.5 Każde konto jest własnością serwisu Aelios.pl, Administracja serwisu umożliwia korzystanie z tego zasobu za darmo. II :: Profil 2.0 Używanie nicków powszechnie uważanych za wulgarne jest stanowczo zabronione a każdy użytkownik takiego konta będzie banowany. 2.1 Zabronione jest udostępnianie konta osobie trzeciej. 2.2 Login nie może przedstawiać treści pornograficznych (lub podchodzących pod pornografię), rasistowskich, wulgarnych. Za nieprzestrzeganie tego podpunktu grozi ostrzeżenie. III :: Zasady pisania 3.0 Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają dane osobowe, jakiekolwiek treści lub materiały obraźliwe, wulgarne, zawierające groźby, obrażające czyjeś uczucia. 3.1 W swoich postach staraj się przekazać jak najwięcej informacji. 3.2 Kiedy cytujesz czyjąś wypowiedź, sprecyzuj tylko wybrane fragmenty. Cytowanie całej treści utrudnia czytelność wiadomości. 3.3 Dodawanie obrazków jest dozwolone tylko w przypadku małej ilości lub gdy umiejscowione są one w załączniku. 3.4 Przed wysłaniem posta zawsze sprawdzaj jego poprawność gramatyczną i ortograficzną. Twój niepoprawny post może zostać źle zrozumiany. 3.5 Sprawy prywatne, dyskusje i spory miedzy użytkownikami zaleca się rozwiązywać używając opcji „wiadomość prywatna” pamiętając o zasadach kultury języka. 3.6 Nazwa tematu powinna być zatytułowana w sposób przejrzysty i adekwatnie do jego treści. 3.7 Zanim napiszesz jakiś temat z problemem, sprawdź czy nie znajduje się on już na forum. 3.8 Skargi bez dowodów nie będą rozpatrywane, zostaną natomiast zamknięte. Dowodem w przypadku reklamy, obrazy/przekleństwa na czacie, cheatowania, freekilowania itp. jest ScreenShot a w przypadku wspomagaczy jest demko. 3.9 Posty, które ograniczać się będą do wypowiedzi 'tak' lub 'nie' będą karane warnem - ku temu służy ankieta. 3.10 Podania na admina, moderatora, grafika, redaktora, pomocnika można składać 2 tygodnie po zamknięciu ostatniego podania w danym dziale. 3.11 Wypowiedzi w podaniach na moderatorów, grafików, redaktorów, adminów, pomocników mają być rzetelnie uzasadnione. Rzetelnie uzasadniony post powinien zawierać 2 rzeczowe argumenty. 3.12 Zakazane jest reklamowanie innych for lub serwerów o podobnej tematyce. 3.13 Namawianie innych osób do sprawdzenia podania, kończy się jego odrzuceniem. 3.14 Tematy/Posty łamiące regulamin forum, zostaną niezwłocznie ukryte. 3.15 Zakazane jest kopiowanie, przywłaszczanie sobie czyjeś pracy i umieszczania jej na forum bez zgody autora. 3.16 Osoby, które nie grają, nie są w żaden sposób powiązane z serwerem, mają zakaz wypowiadania się pod podaniem. 3.17 Tytuł tematu powinien opisywać informacje na ogół znajdujące się w zawartości np. w podaniach, tytuł powinien wyglądać tak: [Podanie] (nick) IV :: Avatar, podpis, sygnaturka, status 4.0 Zabrania się ustawiania obrazków obraźliwych, wulgarnych, pornograficznych, obrażających czyjeś uczucia. 4.1 Avatar, podpis, sygnatura nie mogą być obraźliwe, prowokacyjne. 4.2 W sygnaturze umieszczamy tylko trzy obrazki. Treść sygnatury nie powinna przekraczać 10 linijek. 4.3 Avatar, podpis, sygnaturka, status nie może zawierać żadnych treści reklamujących. 4.4 Zabrania się używania prywatnych avatarów danego użytkownika forum bez jego zgody. V :: Moderatorzy 5.0 Moderator zobowiązany jest do ukrywania treści łamiących regulamin. 5.1 Moderator zobowiązany jest do zachowania kultury słowa niezależnie od zdarzenia. 5.2 Moderator powinien być obiektywny. 5.3 Moderator nie może nadużywać swoich przywilejów do nabijania postów lub zdobywania reputacji, itd. 5.4 Moderator zobowiązany jest do zamykania tematów łamiących regulamin lub takich, które mogą prowadzić do kłótni. 5.5 Moderator zobowiązany jest do sprawdzenia każdego zgłoszonego raportu przez użytkownika forum. 5.6 Powyższe zasady tyczą się KAŻDEJ osoby mającej uprawnienia moderacji danego działu. VI :: ChatBox 6.0 ChatBox jest wizytówką forum, dlatego obowiązują na nim wszelkie zasady kultury podobnie jak na całym forum. 6.1 Zakaz wyzywania innych osób. 6.2 Zakaz umieszczania linków reklamujących, a także linków reklamujących jakieś podanie, prośbę o UB, skargi, itp. 6.3 Moderacja forum (administratorzy i moderatorzy) ma prawo ukarać użytkownika ostrzeżeniem za łamanie postanowień dotyczących ChatBox'a 6.4 Sprawy prywatne wyjaśniamy na innych komunikatorach lub PW (Prywatna Wiadomość). 6.5 Utrudnianie rozmowy, przeszkadzanie w niej, a także prowokowanie do kłótni lub sama kłótnia skończy się banem. 6.6 Bany nadawane przez moderatorów są permanentne. 6.7 Właściciel forum zastrzega sobie prawo do zbanowania danej osoby permanentnie jeżeli uzna, że działa ona na niekorzyść forum lub tzn "sieci serwerów". 6.8 Nabijanie postów jest zakazane i grozi banem, a także usunięcie. VII :: Moderacja forum 7.0 Właściciel, Moderator forum ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin. 7.1 Decyzja właściciela jest ostateczna i nie podlega dyskusji. 7.2 Właściciel forum ma prawo ostrzec lub usunąć post, nawet jeżeli nie łamie on wyżej wymienionych zasad. 7.3 Moderacja forum opiekuje się forum i ma za zadanie utrzymać na nim porządek. 7.4 W przypadku gdy dana osoba ma jakieś zastrzeżenia co do działań, które wykonuje moderacja forum, ma prawo napisać skargę i zostanie ona sprawdzona przez Właściciela forum. 7.5 Właściciel forum zastrzega sobie prawo do zablokowania danego konta jeżeli uzna je za niestosowne - tyczy się to też banowania osób, które działają na niekorzyść sieci. 7.6 Właściciel forum oraz jego moderacja nie ponoszą odpowiedzialności za treści umieszczone przez użytkowników. VIII :: Taryfikator Kar 3 Warny - Zablokowanie dodawania zawartości na 12h 6 Warnów - Zablokowanie dodawania zawartości na 24h 9 Warnów - Zablokowanie dostępu do strony na 12h 12 Warnów - Zablokowanie dostępu do strony na 24h 15 Warnów - Zablokowanie dostępu do strony na 7 dni +15 Warnów - Zablokowanie dostępu do strony PERMANENTNIE Administracja zastrzega prawo do zmian regulaminu, wszystkie zmiany wypisywane będą w odpowiedziach pod regulaminem Wszelkie prawa zastrzeżone © Copyright 2019-2021 by Aelios.pl 1 if SuchyCry then if BlejzuuIsDegraded then SerwerUpada end Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi