mikiboryna 272 Napisano 16 Listopada 2020 Share Napisano 16 Listopada 2020 (edytowane) Nie wiem, czy powinienem to pisc na Bledach czy na Propozycjach, ale napisze tutaj. Mianowicie, po otrzymaniu z ruletki bunnyhopa buguje sie doublejump, przez co nie mozna go uzywac, a jezeli antyterrorysta da zabawe zanim zresetujemy ruletke to przez cala runde (bo nie da zresetowac) nie mamy doublejumpa, co czesto przeszkadza. Nie wiem czy bylo juz o tym pisane, ale blad jest od poczatku edycji a dalej nie zostal naprawiony. Wiec imo albo usunac bh, albo naprawic. Edytowane 16 Listopada 2020 przez mikiboryna Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cebulek 336 Napisano 16 Listopada 2020 Share Napisano 16 Listopada 2020 +1 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MELON 36 Napisano 16 Listopada 2020 Share Napisano 16 Listopada 2020 Suchy kiedyś mówił że specjalnie to zrobił a druga rzecz to można wpisac killa i wtedy sie nie ma bh bo sie respisz 1 MELON IS THE BEST Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ToVeR 27 Napisano 16 Listopada 2020 Share Napisano 16 Listopada 2020 !resetruletka Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Spinerrr 270 Napisano 16 Listopada 2020 Share Napisano 16 Listopada 2020 Coś za coś 1 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MELON 36 Napisano 17 Listopada 2020 Share Napisano 17 Listopada 2020 2 godziny temu, ToVeR napisał: !resetruletka Jak juz zabawa zostanie wybrana to sie nie da MELON IS THE BEST Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikiboryna 272 Napisano 17 Listopada 2020 Autor Share Napisano 17 Listopada 2020 (edytowane) 5 godzin temu, 約翰·斯帕拉 ᴍᴇʟᴏɴ napisał: Jak juz zabawa zostanie wybrana to sie nie da tak jak melon powiedzial, jak zabawa sie zacznie to nie da sie zresetowac, ale o killowaniu sie nie pomyslalem wiec my bad Edytowane 17 Listopada 2020 przez mikiboryna Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SuchY 236 Napisano 21 Grudnia 2020 Share Napisano 21 Grudnia 2020 Wiadomość wygenerowana automatycznie: Propozycja została przyjęta! local playerPed = GetPlayerPed(-1) if GetVehiclePedIsIn(playerPed) ~= nil then if IsEntityDead(playerPed) ~= false then SetEntityCoords(playerPed, AeliosJailBreak.x, AeliosJailBreak.y, AeliosJailBreak.z) end end Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi