Skocz do zawartości

✔ przyjęte Bunnyhop z ruletki


Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem, czy powinienem to pisc na Bledach czy na Propozycjach, ale napisze tutaj. Mianowicie, po otrzymaniu z ruletki bunnyhopa buguje sie doublejump, przez co nie mozna go uzywac, a jezeli antyterrorysta da zabawe zanim zresetujemy ruletke to przez cala runde (bo nie da zresetowac) nie mamy doublejumpa, co czesto przeszkadza. Nie wiem czy bylo juz o tym pisane, ale blad jest od poczatku edycji a dalej nie zostal naprawiony. Wiec imo albo usunac bh, albo naprawic.

Edytowane przez mikiboryna
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Suchy kiedyś mówił że specjalnie to zrobił a druga rzecz to można wpisac killa i wtedy sie nie ma bh bo sie respisz

  • Wow 1

MELON IS THE BEST

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, 約翰·斯帕拉 ᴍᴇʟᴏɴ napisał:

Jak juz zabawa zostanie wybrana to sie nie da

tak  jak  melon  powiedzial,  jak zabawa sie zacznie  to nie da sie zresetowac,  ale o  killowaniu sie nie  pomyslalem wiec my bad

Edytowane przez mikiboryna
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 month later...

Wiadomość wygenerowana automatycznie:

Propozycja została przyjęta!

 

Forum.png.542288e77946084a0944d98d116fdc

 

local playerPed = GetPlayerPed(-1)

if GetVehiclePedIsIn(playerPed) ~= nil then
  if IsEntityDead(playerPed) ~= false then
    SetEntityCoords(playerPed, AeliosJailBreak.x, AeliosJailBreak.y, AeliosJailBreak.z)
  end
end

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...